Codemedia obsługuje mediowo markę DayUp
Do grona klientów agencji Codemedia dołączyła marka przekąsek DayUp, należąca do firmy Arteta. Własnie ruszyła telewizyjna kampania tego brandu.
Produkty DayUp reklamowane są na głównych antenach TVP i TVN. Billboardy sponsorskie pojawiają się także w stacjach tematycznych, m.in. w TVN7, TTV, TVP ABC, TVP Seriale oraz tych znajdujących się w portfolio Polsatu. Zaplanowanie i zakup kampanii właściciel marki – Arteta – zdecydował się powierzyć domowi mediowemu Codemedia. Firmy nie zdradzają szczegółów związanych z rozpoczętą współpracą.
Materiały reklamowe będą również towarzyszyć wybranym serialom, w tym „Na Wspólnej” (TVN) czy „Barwy Szczęścia”(TVP2) oraz programom śniadaniowym. Wszystkie te działania mają zagwarantować produktom DayUp precyzyjne dotarcie do grupy docelowej, wzrost świadomości, a także wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki.
Komunikacja opiera się na 8 sekundowych billboardach przedstawiających różne produkty marki wpisujące się w styl życia swoich konsumentów. Kampania potrwa do końca września br. Za kreacje odpowiada agencja reklamowa Brasil.
W ub.r. Artera reklamowała DayUp Pearls. Kampanię przygotowała wtedy także agencja Brasil. Za obsługę mediową odpowiadał natomiast dom mediowy Vizeum.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Codemedia obsługuje mediowo markę DayUp