SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pisma młodzieżowe: „13 Magazyn Nastolatki” w dół, zyskało „Bravo Girl”

Trzy z pięciu magazynów młodzieżowych, które ukazały się w lutym br., zanotowało spadki sprzedaży, najwięcej wśród nich stracił „13 Magazyn Nastolatki”. Najwięcej zyskało natomiast „Bravo Girl!”, a liderem pozostał dwutygodnik „Bravo”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że będący liderem zestawienia dwutygodnik „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) zanotował w lutym br. średnią sprzedaż ogółem na poziomie 179 630 egz. i stratę względem lutego ub.r. wynoszącą 17,14 proc.

Na drugie miejscu utrzymał się „Twist” (Wydawnictwo Bauer), który sprzedał się w liczbie 84 712 egz., notując spadek o 20,36 proc.

Na trzecią pozycję z czwartej przemieścił się także wydawany przez Bauera miesięcznik „Bravo Girl”, którego sprzedaż ogółem wzrosła o 8,13 proc. i wyniosła 80 916 egz. „Bravo Girl” zanotowało tym samym największy wzrost w rankingu. Trzeba jednak dodać, że w lutym br. tytuł ten był jeszcze dwutygodnikiem.

Największym spadkiem sprzedaży w rankingu dotknięty został zaś plasujący się na pozycji piątej “13 Magazyn Nastolatki” (Egmont Polska). Jego wynik poszedł w dół o 26,65 proc. i osiągnął poziom 41 727 egz.

Wirtualnemedia.pl luty
ZKDP 2012 2011
Tytuł Sprzedaż ogółem
Bravo 179 630 216 799
Twist 84 712 106 367
Bravo Girl 80 916 74 835
Fun Club 80 890 79 824
13 Magazyn Nastolatki 41 727 56 889


Największy wzrost sprzedaży ogółem, wynoszący 28,13 proc. w lutym br. względem stycznia br. zanotował “Fun Club” (Wydawnictwo Bauer). Najwięcej zaś straciło “Bravo Girl” (-16,86 proc.). 

Wirtualnemedia.pl 2012
ZKDP luty styczeń
Tytuł Sprzedaż ogółem
Bravo 179 630 168 972
Twist 84 712 69 697
Bravo Girl 80 916 97 329
Fun Club 80 890 63 129
13 Magazyn Nastolatki 41 727 42 410

Dołącz do dyskusji: Pisma młodzieżowe: „13 Magazyn Nastolatki” w dół, zyskało „Bravo Girl”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl