PKP szuka agencji do obsługi fanpage’a Dworca Centralnego
Polskie Koleje Państwowe (PKP SA) chcą zatrudnić agencję, która przez 12 najbliższych miesięcy zajmie się komunikacją i obsługą fanpage’a Dworca Centralnego w Warszawie na Facebooku.
PKP SA wizerunek marki Dworzec Warszawa Centralna buduje od 2013 roku. Jest to jedyny dworzec PKP w Polsce, który prowadzi własną komunikację i odrębną identyfikację wizualną. Od jesieni ub.r. ma też fanpage facebookowy - utworzono go, by wzmocnić wizerunek marki obiektu.
W ten sposób PKP SA chce przywrócić rangę temu miejscu, zwrócić uwagę na architektoniczne i funkcjonalne walory budynku oraz popularyzować wiedzę na temat znaczenia architektury dworcowej w stolicy. Spółka oczekuje, by w komunikacji tej marki wykorzystywano takie kluczowe określenia, jak ikona modernizmu, nowatorski budynek, inspiracja dla współczesnego designu.
Fanpage Dworca Centralnego ma służyć budowaniu i wzmacnianiu jego marki, być platformą do komunikacji z użytkownikami, pasażerami i fanami kolei oraz platformą do zbierania opinii na temat jego funkcjonowania.
Wybrana przez PKP SA agencja zajmie się rozwojem i obsługą fanpage’a przez 12 miesięcy od momentu podpisania umowy.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: PKP szuka agencji do obsługi fanpage’a Dworca Centralnego
i dlatego obrasta szmatami reklamowymi ...