Kamil Bednarek reklamuje loterię w Play na Kartę (wideo)
Ruszyła loteria skierowana do użytkowników ofert Play na Kartę i Red Bull Mobile. Towarzyszy jej kampania reklamowa, w której występuje piosenkarz Kamil Bednarek.

W ramach promocji szansę na wygraną użytkownicy otrzymują za różne aktywności. 20 losów jest przyznawane za przeniesienie numeru do Play na Kartę, od jednego do 10 losów za doładowanie konta w aplikacji Play24, a jeden los za każdą aktywację pakietu za co najmniej 10 zł.
Raz w miesiącu losowane jest 100 tys. zł, a natychmiastowymi nagrodami przyznawanymi w aplikacji Play24 są e-bon 300 zł lub 2 tys. zł na karcie przedpłaconej. Loteria potrwa do 21 czerwca, za jej obsługę odpowiada agencja Fortis.
Akcję wspierają reklamy w konwencji obowiązującej w spotach Play od połowy ub.r.: do salonu sprzedaży sieci, w którym sprzedawców odgrywają Barbara Kurdej-Szatan i Maciej Łagodziński, przychodzą klienci, a w ostatnich ujęciach pojawia się znana osoba.
Kamil Bednarek od kilku lat pojawia się w kampaniach Play na Kartę, w połowie ub.r. reklamował letnią promocję.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Działania reklamowe Play obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją i internetem.
Za obsługę marketingową telekomu odpowiadają agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL) oraz Plej (reklamy BTL i internetowe), MediaCom Warszawa oraz MSL (public relations). MediaCom na początku br. w przetargu utrzymał obsługę mediową telekomu.
Od listopada ub.r. Play Communications ma nowego właściciela - 96,66 proc. akcji firmy kupiła francuska Grupa Iliad, płacąc 9,6 mld zł.
W ub.r. Play Communications osiągnął wzrost przychodów o 1,7 proc. do 7,16 mld zł i zysku EBITDAaL o 6,3 proc. do 2,4 mld zł. Liczba jego użytkowników zwiększyła się o 390 tys. do 12,32 mln, głównie dzięki przejęciu Virgin Mobile Polska i wzrostowi popularności Play Now Box TV.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Kamil Bednarek reklamuje loterię w Play na Kartę (wideo)