Plus wprowadza dwie oferty reklamowe w 36.6
Operator sieci Plus wprowadza dwie oferty dla reklamodawców prowadzących kampanie w ramach taryfy 36.6. Obie obejmują usługę Chill Bill opartą na wysłuchiwaniu spotów w zamian za doładowania konta.
Polkomtel wprowadza dwie oferty reklamowe do usługi Chill Bill działającej w ramach taryfy 36.6 ze względu na jej dużą popularność. Z funkcjonalności polegającej na wysłuchiwaniu spotów w zamian za doładowania konta skorzystało już bowiem 150 tys. użytkowników, natomiast taką formę promocji wybrało ponad 30 reklamodawców.
Obecnie firmy mogą wybrać w ramach usługi Chill Bill pakiet Trial, w którym za stałą ryczałtową opłatę gwarantowane jest co najmniej 20 tysięcy odsłuchań reklamy przez 2 tygodnie, oraz pakiet All Inclusive, w którym - oprócz emisji nawet 3 różnych spotów reklamowych przez miesiąc - reklamodawca może promować się na banerze z linkiem do swojej strony internetowej, w informacji o sponsorze doładowania zawartej w komunikacie powitalnym po połączeniu się z usługą oraz w ramach SMS marketingu.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Plus wprowadza dwie oferty reklamowe w 36.6