„Podróż pełna smaku” z Robertem Makłowiczem reklamuje pieczywo w Tesco (wideo)
W nowej kampanii reklamowej Tesco z udziałem Roberta Makłowicza reklamowane jest oferowane w tych supermarketach pieczywo. Akcję przygotowały agencja Red8 Advertising i dom mediowy Initiative Warszawa.
W nowym spocie Tesco z Robertem Makłowiczem widzowie są zabierani w „podróż pełną smaku” po pieczywie dostępnych w tym supermarketach. Reklama podkreśla, że jest ono świeże i przygotowywane z naturalnych składników najwyższej jakości. Jednocześnie prezentuje konkretne produkty oferowane w promocyjnych cenach.
Przypomnijmy, że Makłowicz na stałe zastąpił Henia i Krysię w reklamach Tesco wiosną br. W poprzedniej kampanii promował warzywa i owoce (zobacz szczegóły).
Obecna akcja reklamowa jest prowadzona przede wszystkim w telewizji.
Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja Red8 Advertising, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Podróż pełna smaku” z Robertem Makłowiczem reklamuje pieczywo w Tesco (wideo)