„Pół miliona inspiracji” - zwierzęta w świątecznej kampanii Merlin.pl (wideo)
Rozpoczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa sklepu internetowego Merlin.pl. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Pół miliona inspiracji w Merlin.pl”, przygotowały firmy Cheil Poland, Value Media i Telma Communications Agency.

Bohaterami bożonarodzeniowych reklam Merlin.pl są sympatyczne zwierzaki, które zastanawiają się, co chciałyby znaleźć pod choinką. Rozwiązaniem okazuje się oferta promowanego e-sklepu zawierająca „pół miliona inspiracji”, czyli produktów z kilkunastu kategorii tematycznych.

W ramach akcji na Merlin.pl uruchomiono osobną sekcję zawierającą pomysły na prezenty dla różnych typów osób, m.in. gracza, podróżnika, smakosza i par. Ponadto w serwisie dostępny jest bożonarodzeniowy katalog.
We wrześniu br. Merlin.pl odwiedziło 1,5 mln użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (billboardy sponsorskie w 30 kanałach, m.in. TVN, TVP, Polsat, TV4, TV Puls, Ale Kino czy Comedy Central), internet (m.in. spoty w serwisach VoD i na YouTubie, aktywności na Facebooku i Twitterze), outdoor (citylighty w największych miastach) oraz prasę (wybrane pisma lifestylowe, m.in. „Viva”, „Claudia”, „Glamour”, „Party” - katalog świąteczny jako insert i personalizowane poradniki prezentowe).

Kreację kampanii przygotowała agencja Cheil Poland, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media, a działania PR koordynuje Telma Communications Agency.


Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Pół miliona inspiracji” - zwierzęta w świątecznej kampanii Merlin.pl (wideo)