Polacy lubią reklaks przed telewizorem
Znaczna część Polaków lubi relaksować się przed telewizorem - wynika z badania PanelWizard Direct.
97% polskich gospodarstw domowych ma telewizor, a ponad połowa z nich - dwa lub więcej. Telewizor służy przede wszystkim do rozrywki – tak twierdzi ponad 78% respondentów.
Dla ponad 52% badanych telewizor jest ważną częścią życia, a 60% uważa go za istotną część wystroju salonu.
Design urządzenia jest istotny dla ponad 68% respondentów i wymieniany jako jeden z najważniejszych, po cenie i przekątnej ekranu, czynników decydujących o wyborze telewizora.
Badanie zostało przeprowadzone przez PanelWizard Direct na zlecenie TP Vision (właściciela marki Philips TV & Sound) w dniach 1-15 marca 2022 r., na reprezentatywnej grupie 1027 osób w wieku od 18 do 75 lat.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Polacy lubią reklaks przed telewizorem