Wielkie zmiany w Polska Press. Odświeżono 10 serwisów
Polska Press Grupa zakończyła trzeci etap modernizacji stron głównych serwisów regionalnych. Etap ten, trwający do 28 stycznia, objął dziesięć serwisów internetowych, m.in. z Opola, Koszalina czy Rzeszowa.
Grupa Polska Press od grudnia ubiegłego roku pod hasłem „Tutaj wszystko” przeprowadza cyfrową transformację swoich serwisów. Na początku zmiany zostały wprowadzone na stronie głównej serwisu Dziennikzachodni.pl.
– Wprowadzane zmiany w naszych serwisach to jednak nie tylko technologiczna optymalizacja, ale również krok w budowaniu nowoczesnego wizerunku naszej firmy i w dalszym wzmacnianiu jej pozycji na rynku – przekazał mediom Zenon Nowak, prezes Polska Press Grupy.
W kolejnym etapie udostępniono nowe wersje serwisów m.in „Gazety Wrocławskiej”, „Dziennika Bałtyckiego”, „Gazety Lubuskiej” czy „Gazety Współczesnej”.
Kolejne serwisy Polski Press po modernizacji
W ramach trzeciego etapu modernizacją objęto serwisy: nto.pl, dzienniklodzki.pl, gs24.pl, gk24.pl, gp24.pl, nowiny24.pl, kurierlubelski.pl, pomorska.pl, to.com.pl oraz nowosci.com.pl, czyli serwisy “Nowej Trybuny Opolskiej”, “Dziennika Łódzkiego”, “Głosu Szczecińskiego”, “Nowin”, “Kuriera Lubelskiego”, “Gazety Pomorskiej” czy “Toruńskich Nowości",
W ramach transformacji wdrożono nowy system CMS 2.0, zoptymalizowano architekturę oraz wprowadzono nowe funkcjonalności, takie jak tryb dark mode czy dynamiczne formaty mobilne.
– Zakończenie trzeciego etapu to dowód naszej konsekwencji w budowaniu serwisów, które odpowiadają na potrzeby nowoczesnych użytkowników. Dzięki wprowadzonym zmianom, kolejne dziesięć serwisów regionalnych Polska Press Grupy oferuje bardziej funkcjonalne i intuicyjne rozwiązania, dostosowane do oczekiwań internautów. Inwestujemy w rozwój technologii i designu, by nasze media stały się jeszcze lepszym źródłem informacji i rozrywki – podkreśla Zenon Nowak.
Ostatni etap projektu, planowany na koniec lutego, obejmie modernizację stron głównych dzienników: „Express Ilustrowany”, „Express Bydgoski”, „Dziennik Polski” oraz ogólnopolskiego portalu informacyjnego „i.pl”. Kampania promująca zmiany odbywa się pod hasłem „Tutaj wszystko” i jest realizowana za pośrednictwem mediów należących do Polska Press Grupy.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Wielkie zmiany w Polska Press. Odświeżono 10 serwisów