Innowacja w Polska Press. AI sama tworzy i wysyła pushe do użytkowników
Polska Press Grupa wdrożyła system „Magnuso Push Planner” automatyzujący tworzenie oraz wysyłkę powiadomień web push do subskrybentów. Działa on w wybranych serwisów regionalnych oraz na portalu i.pl.

- W obecnych czasach wykorzystanie sztucznej inteligencji staje się kluczowym elementem usprawniania procesów w dużych grupach medialnych, takich jak Polska Press Grupa. To nie tylko sposób na zwiększenie efektywności operacyjnej, ale przede wszystkim realna szansa na lepsze dopasowanie treści do potrzeb odbiorców i szybsze reagowanie na dynamicznie zmieniającą się rzeczywistość informacyjną – podkreśla Zenon Nowak, prezes Polska Press Grupy.
Nowy system „Magnuso Push Planner” wykorzystuje algorytmy sztucznej inteligencji do automatycznego tworzenia i wysyłki powiadomień web push. Narzędzie analizuje opublikowane treści, wybiera te najbardziej interesujące z perspektywy użytkownika, a następnie generuje zwięzłe komunikaty i dostarcza je bezpośrednio na urządzenia subskrybentów.
Polska Press: system reaguje na aktualne wydarzenia
Rozwiązanie powstało z myślą o zwiększeniu efektywności dystrybucji treści przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości komunikacji z użytkownikami. System działa w czasie rzeczywistym, identyfikując najważniejsze informacje i błyskawicznie reagując na aktualne wydarzenia, co pozwala trafiać do czytelników z odpowiednimi treściami dokładnie wtedy, gdy są one najbardziej potrzebne - informuje Polska Press Grupa.
– Dzięki temu rozwiązaniu redakcje Polska Press Grupy zyskują narzędzie, które odciąża je z rutynowych zadań związanych z dystrybucją treści, a tym samym daje więcej przestrzeni na tworzenie wartościowych i merytorycznych materiałów. Jednocześnie skalowalna architektura rozwiązania pozwala nam łatwo rozszerzać wdrożenie na kolejne serwisy. W tej chwili „Magnuso Push Plaanner” wdrożliśmy w serwisch regionalnych oraz portalu i.pl – mówi Marek Twaróg, redaktor naczelny Polska Press Grupy.
Projekt wdrożeniowy po stronie Polska Press Grupy prowadziła Dorota Mroczkowska, managerka strategii data-driven. Za implementację systemu odpowiadała wrocławska firma Magnuso, która zajmuje się dostarczaniem rozwiązań IT dla branży marketingowej i sprzedażowej.
Dołącz do dyskusji: Innowacja w Polska Press. AI sama tworzy i wysyła pushe do użytkowników