Vistula i Totalizator Sportowy w reklamach dziękują po porażce piłkarzy ze Słowacją
We wtorkowych wydaniach dzienników ukazały się reklamy Vistuli ubierającej polską reprezentację piłkarską i Totalizatora Sportowego, którego ambasadorem marketingowym jest Robert Lewandowski, z podziękowaniami dla piłkarzy i za wspólne emocje. W poniedziałek nasza drużyna przegrała 1:2 ze Słowacją.
Dwustronicowa reklama Vistuli ze zdjęciem naszych piłkarzy i trenera Paulo Sousy i hasłem „Dziękujemy” pojawiła się we wtorek m.in. w „Gazecie Wyborczej”. To kontynuacja kampanii realizowanej w ostatnich tygodniach pod hasłem „Piłka w stylu Vistula”.
Marka Vistula, należąca do grupy VRG, od 2016 roku jako partner Polskiego Związku Piłki Nożnej dostarcza garnitury dla zawodników reprezentacji i przedstawicieli związku. Na Euro 2020 przygotowała nową kolekcję.
W obecnych reklamach Vistula wykorzystuje zdjęcie wykonane kilka miesięcy temu. Są na nim zawodnicy, którzy nie pojechali na Euro 2020: niepowołany Kamil Grosicki oraz Krzysztof Piątek i Arkadiusz Milik, którzy wypadli wskutek kontuzji.
Z kolei Totalizator Sportowy w reklamie opublikowanej na pierwszej stronie „Super Expressu” podkreśla: „Dziękujemy za wspólne emocje. Kibicujemy dalej!”. Zdjęcie pokazuje kolaż, na którym Robert Lewandowski i grupa kibiców trzymają wspólną flagę Polski.
„Super Express” tak jak wszystkie media mocno krytycznie skomentował porażkę naszej drużyny ze Słowacją, więc u góry pierwszej strony przy zdjęciu z tego meczu jest napis „Wstyd”.
Robert Lewandowski pod koniec ub.r. został ambasadorem marketingowym jubileuszu 65-lecia Totalizatora Sportowego. Miesiąc temu ruszyła druga odsłona kampanii, realizowanej pod hasłem „Wielkie chwile, wspólne emocje”, oprócz Lewandowskiego występują w niej narciarz Andrzej Bargiel, wioślarska czwórka podwójna kobiet oraz lekkoatleci Piotr Lisek i Konrad Bukowiecki.

Polska przegrała ze Słowacją 1:2
Reprezentacja Polski w poniedziałek w swoim pierwszym meczu na Euro 2020 przegrała 1:2 ze Słowacją uważaną za najsłabszego rywala w naszej grupie. Mecz zaczął się o godz. 18, a skończył krótko przed 20.
Na naszą drużynę spadła fala krytyki. Natychmiast pojawiły się memy żartujące m.in. z niespodzianek w polskim składzie.
W najbliższą sobotę Polska zagra przeciw Hiszpanii, a w środę 23 czerwca przeciw Szwecji.
Głównym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski od ponad 7 lat jest Grupa Lotos. W połowie maja zaczęła kampanię z udziałem naszych zawodników pod hasłem „Trzeba patrzeć szerzej, żeby widzieć więcej”.
Z kolei sponsorująca naszą drużynę od ponad 10 lat sieć sklepów Biedronka od początku tego tygodnia prowadzi kampanię pod hasłem „Wszyscy jesteśmy drużyną narodową”.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Vistula i Totalizator Sportowy w reklamach dziękują po porażce piłkarzy ze Słowacją