Poszukiwanie bagietki w kampanii margaryny Manuel
Rozpoczęła się relaunchowa kampania reklamowa margaryny Manuel. Akcję przygotował dział marketingu ZT Kruszwica we współpracy z firmami Koledzy Strategia & Kreacja, Interactive Solutions i Starcom.
Prowadzona obecnie kampania reklamowa margaryny Manuel wspiera relaunch tego produktu, obejmujący zmianę jego receptury i opakowania. Akcja podkreśla smak i jakość tej margaryny oraz wzbogacenie jej olejami śródziemnomorskimi. W pierwszym, teaserowym etapie akcji wykorzystywane były layouty ze sloganami informującymi, że Manuel i francuska bagietka szukają się nawzajem. Natomiast właściwa odsłona kampanii pod hasłem „Pyszne jak Bagietka z Manuelem” ma odzwierciedlać śródziemnomorski wizerunek marki.
Akcja obejmuje radio, outdoor (nośniki 5x2 i 6x3 w całej Polsce) oraz punkty sprzedaży (m.in. specjalne opakowania na bagietki).
Kampanię przygotował dział marketingu ZT Kruszwica z agencją Koledzy Strategia & Kreacja, za nową stronę internetową marki i działania w internecie odpowiada agencja Interactive Solutions, a media zaplanował dom mediowy Starcom.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Poszukiwanie bagietki w kampanii margaryny Manuel