„Pożegnaj plamy. Powitaj lśniącą czystość” w kampanii Persil Duo Caps (wideo)
Zaczęła się kampania reklamowa kapsułek piorących Persil Duo Caps (produkowanych przez Henkel Polska). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Pożegnaj plamy. Powitaj lśniącą czystość”, przygotowały firmy TBWA, Albedo Marketing, Smolar i MEC.
Reklamy Persil Duo Caps pokazują, że z problemem szarzenia białych ubrań zmaga się wiele osób. Podkreślają przy tym, że promowane kapsułki dzięki płynnemu enzymowi odplamiającemu i formule Brightness+ nadają pranym ubraniom olśniewającą biel.
Kampania obejmuje telewizję (30- i 15-sekundowe spoty), internet (m.in. strona konkurspersil.pl, na której po odpowiedzeniu na pytanie „Jaki jest Twój przepis na olśniewający wygląd?” można wygrać jedną z 50 bransoletek firmy Apart lub produkty marki Persil) oraz BTL i outdoor (m.in. niestandardowe reklamy na lotniskach, lokalnie przygotowane reklamy w windach biurowców i galerii handlowych).

Kreację kampanii (w tym adaptację na polski rynek globalnych reklam) przygotowała agencja TBWA, za reklamy niestandardowe odpowiadają agencje Albedo Marketing i Smolar, a za zakup mediów - dom mediowy MEC.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Pożegnaj plamy. Powitaj lśniącą czystość” w kampanii Persil Duo Caps (wideo)