W Poznaniu zachęcają do picia kranówki
Firma Aquanet z Poznania prowadzi kampanię informacyjną, w której okazuje mieszkańcom korzyści z picia wody z kranu oraz rezygnacji z kupna wód butelkowanych.

Aquanet dostarcza wodę pitną mieszkańcom Poznania i okolicznych miejscowości. Firma postanowiła namówić mieszkańców do zmiany swoich nawyków i picia kranówki zamiast wody butelkowanej.
W kampanii „Nie dam się nabić w butelkę” wskazuje korzyści z picia wody z kranu. To na przykład oszczędność pieniędzy, lżejsze siatki z zakupami czy ograniczenia zużycia plastiku.



Reklamy pokazywane są na nośnikach zewnętrznych w Poznaniu (billboardach, citylightach) czy służbowych samochodach firmy. Ponadto do emisji w telewizji WTK trafiły spoty, zamieszczone też na ekranach w klubach fitness i pojazdach komunikacji miejskiej.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: W Poznaniu zachęcają do picia kranówki