Presspublica chce za tydzień wznowić „Bloomberg Businessweek Polska”
Presspublica potwierdziła oficjalnie, że negocjuje z wydawnictwem Bloomberg kupno licencji na wydawanie magazynu „Bloomberg Businessweek Polska”, z którego na początku października zrezygnowała Platforma Mediowa Point Group.
- Prowadzimy w tej sprawie rozmowy, współpraca musi opierać się na korzystnej dla obu stron umowie, a takiej nie da się podpisać impulsowo - tak negocjacje z Bloombergiem opisuje Grzegorz Hajdarowicz, prezes Presspubliki. - Myślę, że w tym tygodniu umowa zostanie podpisana i że 22 października tytuł znajdzie się w kioskach - deklaruje.
W zeszłym tygodniu media podały, że Presspublica oferuje już firmom powierzchnię reklamową w „Bloombergu Businessweek Polska”. Na razie nie wiadomo, jaki będzie skład redakcyjny magazynu, ale naturalnym posunięciem wydaje się oparcie go na redakcjach ekonomicznych wydawanych przez Presspublikę dzienników „Rzeczpospolita” i „Parkiet”.
Od września ub.r. do początku października br. „Bloomberg Businessweek Polska” wydawała Platforma Mediowa Point Group. Rezygnując z tytułu, firma uzasadniała, że nie osiągnął on zakładanych wyników biznesowych i nie przekroczył progu rentowności (przeczytaj o tym więcej).


Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 

Dołącz do dyskusji: Presspublica chce za tydzień wznowić „Bloomberg Businessweek Polska”