SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Prestige House' ze zmienioną szatą graficzną i zawartością

Miesięcznik wnętrzarski "Prestige House" (Valkea Media) zmienił szatę graficzną i zmodyfikował swoją zawartość. Zmiany w piśmie zaszły od podwójnego wydania lutowo-marcowego, które na rynku pojawiło się w miniony poniedziałek. Tytuł jest teraz także droższy o 2,90 zł.

- Magazyn zmienił oprawę graficzną oraz logo - mówi Hanna Kokczyńska, redaktor naczelna i designer "Prestige House" - Dodatkowo zawartość miesięcznika została usystematyzowana oraz wyraźnie podzielona na działy - dodaje. W tytule jest teraz więcej treści dotyczących trendów w architekturze i designie, a także materiałów lifestylowych czy kulturalnych. Bez zmian pozostała objętość pisma, która wynosi 50 stron.

Zmiany w magazynie przygotowało nowe kierownictwo redakcji na czele z Hanną Kokczyńską, która zastąpiła na stanowisku naczelnej Ewę Jagalską (odeszła z firmy). Kokczyńska jest autorką projektu rzeźb warszawskich "Różowych świecących jeleni", a obecnie pracuje także jako redaktor w piśmie "A4". Nowa wicenaczelną "Prestige House" została Dorota Tomaszewska (przeszła z "Dziennika"), a za działkę graficzną w tytule odpowiada teraz projektant Jacek Majewski.

W związku ze zmianami w magazynie, wydawca zdecydował się na podniesienie ceny pisma z 7 zł do 9,90 zł. Tyle kosztuje jednak tylko 10 proc. nakładu "Prestige House" (wynosi on 14 tys. i pozostaje bez zmian) sprzedawane w Empikach i Trafficu. Pozostałe 90 proc. egz. jest bowiem dystrybuowane za darmo m.in. poprzez luksusowe restauracje, hotele, biura nieruchomości, galerie z designerskimi meblami oraz salony urody i spa na terenie Warszawy.

Dołącz do dyskusji: 'Prestige House' ze zmienioną szatą graficzną i zawartością

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl