Problemy ze sznurówkami i pocałunkiem w reklamach „pierwszego prawdziwego no limit” w Heyah (wideo)
Nowe reklamy z kampanii promującej nową ofertę w taryfie Heyah (należącej do T-Mobile Polska) jako „pierwsze prawdziwe no limit” pokazują kłopoty ze sznurówkami i pocałunkiem. Akcję przygotowały i realizują firmy Brain, Next, Platige Image i Starcom.

Kłopoty ze sznurówkami i pocałunkiem w reklamach Heyah mają symbolizować niespełnione obietnice nielimitowanych usług u innych operatorów telekomunikacyjnych. Oferta Heyah ma prostować te zawiłości.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Jest to kolejna odsłona kampanii reklamującej nową ofertę abonamentową Heyah, obejmującą m.in. nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci oraz nieograniczony pakiet internetowy przez 3 miesiące (zobacz szczegóły).
Poprzednie reklamy pokazywał żucie gumy oraz rozwiązywanie sznura pętającego użytkownika.
Kampania jest prowadzona głównie w telewizji oraz internecie (m.in. na portalach społecznościowych).
Strategią akcji i kreacją reklam zajęła się agencja Brain, produkcją i postprodukcją spotów (w reżyserii Sebastiana Pańczyka) - studio Platige Image. Za działania w internecie odpowiada agencja Next, a za zakup mediów - dom mediowy Starcom.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Problemy ze sznurówkami i pocałunkiem w reklamach „pierwszego prawdziwego no limit” w Heyah (wideo)