Stephen Taylor dyrektorem marketingu HMD Global
Stephen Taylor został dyrektorem marketingu w firmie HMD Global, produkującej telefony i smartfony Nokia.
W HMD Global Stephen Taylor będzie odpowiedzialny za strategię marketingową całej firmy, a także poszczególnych produktów z szerokiego portfolio smartfonów i telefonów klasycznych marki Nokia. Nowy dyrektor marketingu będzie raportował bezpośrednio do Floriana Seiche, CEO HMD Global.
- Wierzę, że bogate doświadczenie Stephena, jego umiejętności przywódcze i podejście oparte na współpracy pomogą nam nie tylko realizować bardziej skuteczne kampanie, ale także poszerzać naszą społeczność i zwiększać obecność w mediach społecznościowych - powiedział Florian Seiche, CEO HMD Global.
Taylor z doświadczeniem w PayPal i Samsungu
Przed dołączeniem do firmy Taylor był dyrektorem marketingu regionu EMEA (kraje Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki) w firmie PayPal, gdzie odpowiadał za modernizację podejścia do marketingu w obszarze digital. Wcześniej odpowiadał w Europie za marketing Samsunga, miał wkład w transformację marki w takich obszarach jak e-commerce czy media społecznościowe. Taylor rozpoczynał swoją karierę, pracując m.in. dla marki Gillette.
Poprzednim globalnym dyrektorem marketingu HMD Global był Pekka Rantala, który rozstał się z koncernem.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Stephen Taylor dyrektorem marketingu HMD Global