Program antywirusowy ponownie z „Rzeczpospolitą”
Do dzisiejszego nakładu „Rzeczpospolitej” (Presspublica) dołączony został program antywirusowy Kaspersky 2010. Jest to już druga edycja płyty.
Aplikacja zapewnia pełną ochronę online podczas pracy, zakupów, a także zabezpiecza pliki przed uszkodzeniem. Za „Rzeczpospolitą” z dodatkiem czytelnicy zapłacą 7,99 zł. Cena dziennika bez płyty pozostaje bez zmian.
Kreacją kampanii promującej „Rzeczpospolitą” zajęła się agencja BBDO, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare. Promocja obejmuje telewizję (TVP1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN 7, TVN 24, TVP Info, Discovery), radio (Polskie Radio Program 1 i 3, RMF FM ,Radio Zet, pakiet Total Time) oraz internet (Wp.pl i Onet.pl).
Mecom Europe
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Program antywirusowy ponownie z „Rzeczpospolitą”
czy wersja testowa?
może tak coś na ten temat?
czy wersja testowa?
może tak coś na ten temat?
czy wersja testowa?
może tak coś na ten temat?