Program partnerski Scandinavii
Scandinavia DSI wdraża nowy program dla pośredników i agencji reklamowych
Rozszerzenie asortymentu, znaczne obniżenie cen oraz zwiększenie upustów cenowych dla dealerów ma na celu spotęgowanie dostępności produktów tej firmy na rynku BTL.
Jak mówi Krzysztof Tuszewski, przedstawiciel firmy Mark Bric AB na Polskę, ścisła współpraca z Marketing Managerem Larsem Karlssonem pozwoliła im opracować nową strategię dystrybucji w Europie. Przeniesienie części produkcji do Polski, stworzenie wyjątkowo korzystnych warunków dla pośredników, obniżenie cen przy utrzymaniu najwyższej jakości produktów - program "brak reklamacji" - to tylko niektóre elementy pozwalające umocnić wiodącą pozycję firmy na Polskim rynku.
Nasz potencjał w zakresie wydruków wielkoformatowych oparty o najwyższą jakość pozwala nam również obsługiwać wymagających klientów z krajów Europy Zachodniej - mówi Krzysztof Tuszewski.
Firma zapewnia, że warunki stworzone dla dystrybutorów, agencji reklamowych i promocyjnych przyciągną każdego do współpracy, a spróbować nie zaszkodzi.
Inne
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Program partnerski Scandinavii