Promocja Pedros w salonikach InMedio i Relay
Agencja IQ Marketing przy współpracy z siecią HDS odpowiada za realizację promocji kawy Pedro's w zakresie obsługi wydawania nagród.
Centra redempcyjne stworzone zostały w 300 salonach prasowych InMedio i Relay zlokalizowanych we wszystkich większych miastach Polski.
Nagrodą gwarantowaną w promocji realizowanej pod hasłem „Pedro’s. Masz ochotę na filiżankę?” jest wykonana z delikatnej i szlachetnej porcelany filiżanka z talerzykiem, zapakowana w specjalne pudełko z logo Pedro’s.
Aby odebrać nagrodę w dowolnym saloniku prasowym należy zebrać cztery kody kreskowe z opakowań kawy Pedro’s 250g. W ramach dodatkowej komunikacji akcji pracownicy saloników noszą promocyjne koszulki z hasłem promocji.
Promocja trwa od 7 maja do 30 czerwca 2007 i wspierana jest ogólnopolską kampanią w telewizji.
W tym roku w salonikach prasowych HDS odbyła się redempcja nagród w promocji konsumenckiej Kitekat oraz Lipton.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Promocja Pedros w salonikach InMedio i Relay