Michel Moran w kampanii przypraw Prymat
Marka Prymat rozszerza współpracę z kucharzem Michelem Moran o udział w najnowszej kampanii reklamowej.
Michel Moran jest od dwóch sezonów, ponownie po kilkuletniej przerwie, prowadzącym program „Doradca Smaku”, którego głównym sponsorem jest marka Prymat. Naturalnym rozszerzeniem współpracy ze znanym profesjonalistą i cenionym ekspertem sztuki kulinarnej, są aktywności reklamowe, których efektem jest m.in. stworzenie serii billboardów sponsorskich i materiałów digitalowych.
Sponsoring telewizyjny z wykorzystaniem nowych kreacji emitowany jest od 15 kwietnia w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Bilboardy sponsorskie promują topowe przyprawy marki Prymat – pieprz czarny mielony, paprykę słodką oraz majeranek.
Za produkcję billboardów sponsorskich odpowiada dom produkcyjny Visual Work Rebel Media, a za planowanie i zakup kampanii - agencja mediowa Rebel Media.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Michel Moran w kampanii przypraw Prymat
Pytanie - po co zmieniać, jak działa? Prymat jest liderem rynku, dzięki działaniach opartych na content marketingu (m.in. Doradcy Smaku) i współpracy z największymi kucharzami w Polsce. Doradca Smaku jest oglądany przez miliony, strona Doradcasmaku.pl, też jest jednym z największych stron kulinarnych w naszym kraju. Działania może nie są rewolucyjne, ale na pewno skuteczne.
Hahahaha "mediowiec" a ja jestem "król FMCG" ;)