Zmiany w biurze reklamy Wirtualnej Polski. Odchodzi Przemysław Mańkowski
Z końcem sierpnia z Wirtualnej Polski odchodzi Przemysław Mańkowski, szef biura sprzedaży. Biuro reklamy WP od początku września będzie pracować w nowej strukturze, w której wyodrębnione zostały trzy kluczowe obszary. Odpowiadają za nie Ewelina Milczarek, Beata Tłuczkiewicz i Andrzej Kamiński.
Z końcem sierpnia z WP odchodzi Przemysław Mańkowski, pełniący funkcję VP sales. Do WP dołączył w grudniu 2016 roku, początkowo w roli dyrektora sprzedaży agencyjnej i performance.
Zobacz: Tyle Wirtualna Polska oszczędzi po zwolnieniach. Na razie to koszty
Nowa struktura biura reklamy WP
W nowej strukturze biura reklamy rozwojem nowych produktów oraz narzędzia WP Ads zajmie się Ewelina Milczarek, która dołączy do WP i obejmie stanowisko sales transformation director.
Ma ma ponad 15-letnie doświadczenie w kierowaniu sprzedażą i rozwijaniu biznesu na rynkach B2B i B2C, które zdobyła, pracując w takich firmach, jak Google, Johnson & Johnson, GLAMI, indaHash i Domodi. Specjalizuje się w tworzeniu i optymalizacji strategii sprzedażowych oraz rozwijaniu nowych kanałów przychodowych. Ma doświadczenie w zarządzaniu międzynarodowymi zespołami specjalistów. Jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.
Tak jak do tej pory sprzedaż programatyczną w biurze reklamy WP nadzorować będzie Beata Tłuczkiewicz. Dodatkowo w nowej roli inventory efficiency and growth director podlegać jej będzie rozwój sieci WPartner, czyli platformy SSP (Supply-Side Platform), która pozwala innym wydawcom na skuteczną monetyzację swoich powierzchni reklamowych dzięki autorskiej technologii WP.
Tłuczkiewicz związana jest z Wirtualną Polską od 2016 roku, od listopada 2022 pełni funkcję dyrektorki departamentu programmatic, zarządza zespołem analityczno-produktowym oraz technologicznym. Ma ponad 10-letnie doświadczenie w branży mediów i reklamy internetowej, zdobywane m.in. w Agorze i Boryszew S.A. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, studiowała również na Mid Sweden University w Szwecji.
Zobacz: Wirtualna Polska jak Google i Facebook. Zapędza AI do reklamy
Andrzej Kamiński: z RASP do WP
Obsługą kluczowych klientów, sprzedażą agencyjną i regionalną będzie zarządzać Andrzej Kamiński, w roli sales director, któremu podlegać będzie również WP Brand Studio, wewnętrzna agencja content marketingowa. Andrzej Kamiński do biura reklamy WP dołączył w kwietniu tego roku. Zespołami sprzedaży kieruje od 23 lat.
Przez ostatnie 16 lat pracował w Ringier Axel Springer Polska, najpierw jako digital sales director, a następnie agency sales director. Wcześniej zajmował stanowisko dyrektora reklamy „Przeglądu Sportowego” w Marquard Media.
W drugim kwartale br. wpływy pionu mediowo-subskrypcyjnego Wirtualnej Polski Holding zwiększyły się tylko o 3,1 proc. do 180,67 mln zł, a w całym minionym półroczu - o 2,5 proc. do 347,05 mln. Łączne przychody firmy wzrosły w tych okresach odpowiednio o 5,9 i 9 proc., napędzane przez segment turystyczny.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Zmiany w biurze reklamy Wirtualnej Polski. Odchodzi Przemysław Mańkowski