'Przymierz się do jesiennych kolekcji' w kampanii Galerii Malta
Pod hasłem "Przymierz się do jesiennych kolekcji" rusza kampaniareklamowa centrum Galeria Malta. Akcja obejmuje radio, internet ioutdoor.
Rozpoczęta właśnie kampania podpoznańskiego centrumhandlowo-rozrywkowego Galeria Malta reklamujedostępne w nim jesienne kolekcje ubrań. Przekaz pod hasłem"Przymierz się do jesiennych kolekcji" stanowi kolejny etap akcji"I love Malta". Kampania jest skierowana do osób w wieku 15-45 latmieszkających w Poznaniu i okolicach.

Akcja jest prowadzona w radiu (Radio Eska i Radio ZłotePrzeboje), internecie (serwisy lokalne, np. Epoznań i Gazeta.pl /Co jest Grane Poznań, a także strony lifestylowe i związane z modą,m.in.: Trendz.pl i Groszki.pl) oraz na outdoorze (nośniki wPoznaniu). Kreację kampanii - zaplanowanej do 15 października -przygotowała agencja reklamowa San Markos,natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy ValueMedia (radio i internet) oraz firma Neinver we własnymzakresie.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: 'Przymierz się do jesiennych kolekcji' w kampanii Galerii Malta