„Tak od 100 lat smakują dobre chwile” w jubileuszowej kampanii Pudliszek (wideo)
Ruszyła kampania z okazji 100-lecia marki produktów żywnościowych Pudliszki (należącej do HJ Heinz Polska). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Tak od 100 lat smakują dobre chwile”, przygotowały firmy marketingowe Schulz brand friendly i Papaya Films.
Spot z kampanii pokazuje sytuacje z codziennego życia, w których pojawiają się produkty Pudliszek, m.in. ketchup, majonez, dania gotowe i składniki do różnych dań. W końcowych ujęciach dziewczynka na torcie wykonuje serce z ketchupu promowanej marki.
Lektor składa życzenia osobom używającym produktów Pudliszki, a w tle słychać charakterystyczny dla reklam tej marki motyw muzyczny. Spot kończy się hasłem „Tak od 100 lat smakują dobre chwile”.
Kreacją kampanii zajęła się agencja Schulz brand friendly. Spot, emitowany w wersji 30- i 15-sekundowej, wyreżyserował Bartosz Dombrowski, scenariusz napisała Emilia Czerwiec, a realizacją zajął się dom produkcyjny Papaya Films.
W poprzedniej kampanii Pudliszek, rozpoczętej przed miesiącem, promowano nowy wariant majonezu. Akcję realizowano pod hasłem „Pysznie baw się jedzeniem”.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Tak od 100 lat smakują dobre chwile” w jubileuszowej kampanii Pudliszek (wideo)