„Puls Biznesu” zhakowany. Subskrybenci dostali oszukańczy mail
Hakerzy wysłali subskrybentom newslettera „Pulsu Biznesu” (Bonnier Business Polska) mail mający na celu wyłudzenie danych i pieniędzy. - Obecnie intensywnie pracujemy nad ustaleniem szczegółów tej niepożądanej akcji oraz podjęliśmy wszelkie niezbędne kroki, aby zapobiec podobnym incydentom w przyszłości - zapewnia wydawca dziennika.
Mail wysłany do subskrybentów „Pulsu Biznsu” w piątek przekonywał odbiorców, że muszą dopłacić nieco ponad 4 zł za dostawę przesyłki przez DHL. W wiadomości pojawiło się logo tej firmy oraz zachęta do kliknięcia w link, żeby potwierdzić przesyłkę.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Zespół „Pulsu Biznesu” w weekend wysłał subskrybentom maila, w którym potwierdził, że adres jego portalu internetowego został wykorzystany do przeprowadzenia akcji phishingowej. - Chcielibyśmy podkreślić, że mail, który mogli Państwo otrzymać, sugerujący problemy z paczką kurierską DHL i konieczność uiszczenia opłaty celnej, jest fałszywy. Prosimy o zignorowanie tej wiadomości i przede wszystkim - o nieklikanie w żaden link zawarty w owej korespondencji. Link ten prowadzi do fałszywej strony i może narazić Państwa dane na ryzyko - napisano.
Przeproszono użytkowników „za napotkane niedogodności związane z zaistniałą sytuacją”. - Obecnie intensywnie pracujemy nad ustaleniem szczegółów tej niepożądanej akcji oraz podjęliśmy wszelkie niezbędne kroki, aby zapobiec podobnym incydentom w przyszłości. Będziemy Państwa na bieżąco informować o wszelkich działaniach i postępach w tej sprawie - zapewniono.
Wiosną ub.r. „Puls Biznesu” informował, że ma 25 tys. subskrybentów swojej wersji cyfrowej i drukowanej. Portal PB.pl we wrześniu br. odwiedziło 1,11 mln internautów, spędzając średnio po 2 minuty i 26 sekund (według badania Mediapanel).

 Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter






 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”  Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
 Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?  Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
 Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?  Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
 Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu  Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
 Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Puls Biznesu” zhakowany. Subskrybenci dostali oszukańczy mail