PZPN na TikToku
Polski Związek Piłki Nożnej uruchomił oficjalne konto na platformie społecznościowej TikTok.

Kanał PZPN „Łączy nas piłka" będzie pokazywać zmagania zawodników z seniorskiej reprezentacji Polski mężczyzn i kobiet, zespołów młodzieżowych oraz piłkarzy-amatorów z niższych lig. Głównym założeniem tego profilu będzie popularyzacja piłki nożnej w Polsce oraz zachęcenie do prowadzenia zdrowego trybu życia.
Na oficjalnym profilu „Łączy nas piłka" użytkownicy będą mogli zobaczyć ekskluzywne treści niedostępne w innych platformach oraz nieemitowane do tej pory materiały z archiwum Polskiego Związku Piłki Nożnej.
– Cały czas staramy się docierać do nowych osób, aby pokazać im piękno piłki i zainteresować ich naszymi projektami. Śledzimy trendy w komunikacji i wychodzimy im naprzeciw. Nowa platforma komunikacyjna, jaką jest TikTok, jest do tego dobrym narzędziem – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny Polskiego Związku Piłki Nożnej.
Konto „Łączy nas piłka" na Facebooku, Instagramie oraz Twitterze łącznie śledzi 2 mln osób. Na YouTube ma ponad 670 tys. subskrypcji.
W marcu br. TikTok miał w Polsce 1,29 mln realnych użytkowników i 4,5 proc. zasięgu (dane Gemius/PBI).

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu .webp)



Dołącz do dyskusji: PZPN na TikToku