Qczaj ambasadorem nowej kampanii „Zacznij z dobrą nutą” promującej Żywiec Zdrój z nutą owoców Zero Cukru
Wystartowała kampania promująca nowość w ofercie produktów smakowych Żywiec Zdrój – Żywiec Zdrój z nutą owoców Zero Cukru. Ambasadorem działań prowadzonych pod hasłem „Zacznij z dobrą nutą” został Daniel Józek Qczaj.

W ramach kampanii Qczaj wraz z innymi influencerami pokazują, że każdy może #zacząćodzera, a pierwszym krokiem do zdrowszego stylu życia może być Żywiec Zdrój z nutą owoców Zero Cukru. W kampanię zaangażowali się już między innymi Klaudia Halejcio czy Paulina Krupińska-Karpiel.

Działania reklamowe prowadzone są w internecie oraz punktach sprzedaży. Kampanię wspierają także działania z zakresu PR i influencer marketingu.

Napoje Żywiec Zdrój z nutą owoców Zero Cukru dostępne są w trzech wariantach smakowych – truskawki, cytryny i arbuza.
Za komunikację w całości odpowiadają współpracujące z Żywiec Zdrój agencje – koncepcję kreatywną przygotowała agencja VMLY&R, za zakup mediów, działania w Internecie oraz mediach społecznościowych odpowiada Mediacom. Natomiast za działania PR i współpracę z influencerami odpowiedzialna jest agencja Tailor Made PR, a aktywacje konsumenckie prowadzone są przez agencja NAV.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Qczaj ambasadorem nowej kampanii „Zacznij z dobrą nutą” promującej Żywiec Zdrój z nutą owoców Zero Cukru