Mitraszewski, Wysocka-Świtała, Kubicz, Misiecka i Terej w Radzie Związku Firm Public Relations
Podczas walnego zgromadzenia członków Związku Firm Public Relations wybrano Radę Związku na lata 2021-2023. Organem dalej kieruje Przemysław Mitraszewski (Lighthouse Consultants), członkami zostali Alicja Wysocka-Świtała (Clue PR), Iwona Kubicz (Procontent), Eliza Misiecka (Genesis PR) i Katarzyna Terej (TBT i Wspólnicy).
Na drugą kadencję przewodniczącym Rady Związku Firm Public Relations został Przemysław Mitraszewski, współzałożyciel i managing partner Lighthouse Consultants, ekspert w dziedzinie komunikacji, od ponad 20 lat związany z branżą public relations. Przewodniczącego Rady wybrano jednogłośnie.
Nowe członkinie Rady ZFPR
Do prac w Radzie Związku wybrano ponownie także Alicję Wysocką-Świtałę, współwłaścicielkę i Partnerkę Zarządzającą agencji Clue PR, od kilkunastu lat zajmującą się komunikacją lokalnych i globalnych marek z obszaru technologii, FMCG oraz kampaniami CSR.
Wśród nowych członków znalazła się Iwona Kubicz, prezes zarządu Procontent, specjalizująca się w projektach z zakresu Corporate PR i zarządzania kryzysowego.
Do Rady weszła także Katarzyna Terej, partner zarządzający TBT i Wspólnicy, ekspert oraz doradca ds. komunikacji i public affairs. Od 25 lat nadzoruje międzynarodowe projekty komunikacyjne i business-to-business.
W składzie Rady znalazła się również Eliza Misiecka, dr nauk humanistycznych, założycielka i szef agencji Genesis PR. Specjalizuje się w PR korporacyjnym, finansowym, zarządzaniu komunikacją kryzysową oraz w relacjach inwestorskich.
W poprzedniej kadencji w Radzie ZFPR zasiadali Funkcję Tomasz Alberski, prezes zarządu Komunikacja Plus (zastępca przewodniczącego) a Adam Jarosz, prezes zarządu Be Communications (w roli sekretarza, obecny prezes ZFPR) a także Alicja Wysocka–Świtała, Anna Watza (managing partner Planet Partners) oraz Mariusz Pleban (właściciel i prezes Multi Communications).
Rada z funkcją kontrolną nad ZFPR
Rada jest organem kontrolnym Związku i składa się z przynajmniej trzech członków spośród zrzeszonych agencji. Do jej kompetencji należy kontrolowanie całokształtu działalności Zarządu, składanie wniosku do Walnego Zgromadzenia Członków w kwestii udzielania absolutorium dla Zarządu, a także rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy członkami na tle ich działalności w Związku. Kadencja powołanej Rady trwa dwa lata.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Mitraszewski, Wysocka-Świtała, Kubicz, Misiecka i Terej w Radzie Związku Firm Public Relations