Touch.PR i StrategyWise członkami ZFPR
Do grona Związku Firm Public Relations dołączyły dwie nowe agencje - Touch.PR i StrategyWise.
Touch.PR to agencja założona w 2016 roku, specjalizująca się w obszarach: influencer marketing, embloyer branding, komunikacja B2B, komunikacja korporacyjna oraz komunikacja produktowa. W gronie jej klientów są m.in.: STIGA, Żabka Polska, Sundose, APP-PROJEKT i PGS Software. Na czele agencji stoi Sandra Kaczmarek.
Kolejną firmą dołączającą do ZFPR jest StrategyWise, niezależna grupa doradcza, specjalizują się w komunikacji strategicznej. Centrum kompetencji StrategyWise to public affairs, zarządzanie reputacją oraz komunikacja kryzysowa. W ramach grupy organizacja współpracuje z partnerami i ekspertami, z którymi realizuje projekty z innych obszarów komunikacji biznesowej.
Agencją StrategyWise zarządzają Piotr Talarek i Barbara Paszkiewicz-Laskowska.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Touch.PR i StrategyWise członkami ZFPR