RMF FM umacnia się na pozycji lidera. Jedynka i Trójka z największymi wzrostami
W okresie od listopada ub.r. do stycznia br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogły Jedynka i Trójka, a na czele spadków znalazły się Radio Eska i Audytorium 17 - raport Wirtualnemedia.pl.
Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od listopada 2022 roku do stycznia 2023 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 30,3 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Kantar Polska, opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. Względem analogicznego okresu rok wcześniej udział stacji wzrósł o 0,1 pkt. proc.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Na drugim miejscu znalazło się Radio ZET z udziałem na poziomie 13,3 proc. (udział tej stacji względem fali listopad 2021-styczeń 2022 roku spadł o 0,3 pkt. proc.).
Ostatnią lokatę podium uzupełnia sieć Eska. Jej udział w rynku w analizowanym okresie wyniósł 7 proc. (w dół o 0,6 pkt. proc.).
Jedynka i Trójka najbardziej do góry
Tuż za podium znalazła się Jedynka. Udział stacji wzrósł o 0,7 pkt. proc. do 5,6 proc. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
Duże odbicie zanotowała także Trójka, której wynik zwiększył się o 0,6 pkt. proc. do 2,2 proc. Stacja awansowała z 13. na 11. pozycję.
A 17 i VOX FM z największymi spadkami
Z czwartego na piąte miejsce spadło Audytorium 17 (w dół o 0,7 pkt. proc. do 4,2 proc. udziału). Sieć zanotowała największy spadek w zestawieniu.
Dane o rynku radiowym w ostatnim roku.

Newsletter









Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: RMF FM umacnia się na pozycji lidera. Jedynka i Trójka z największymi wzrostami