Duży spadek RMF FM w I kwartale. Złote Przeboje z największym wzrostem, Trójka awansowała na 11. miejsce
W pierwszym kwartale br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM, ale stacja zanotowała największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskały Złote Przeboje, odbiły także m.in. Jedynka i Trójka - raport Wirtualnemedia.pl.
Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od stycznia do marca 2023 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 29,9 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Kantar Polska, opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. Względem analogicznego okresu rok wcześniej udział stacji spadł o 1,4 pkt. proc. - najbardziej w zestawieniu.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Na drugim miejscu znalazło się Radio ZET z udziałem na poziomie 13,5 proc. (udział tej stacji względem fali styczeń-marzec 2023 roku spadł o 0,2 pkt. proc.).
Ostatnią lokatę podium uzupełnia sieć Eska. Jej udział w rynku w analizowanym okresie wyniósł 7,4 proc. (w dół o 0,3 pkt. proc.).
Jedynka i Trójka najbardziej do góry
Tuż za podium znalazła się Jedynka. Udział stacji wzrósł o 0,3 pkt. proc. do 5,1 proc. Również o 0,3 pkt. proc. (do 2,1 proc.) zwiększył się wynik siostrzanej Trójki, która w rankingu była 11.
Z kolei największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 0,5 pkt. proc. do 3 proc. udziału - pochwalić się mogły Złote Przeboje. Stacja w rankingu awansowała z miejsca 10 na 9.
Dane o rynku radiowym w ostatnim roku.


Newsletter








Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Duży spadek RMF FM w I kwartale. Złote Przeboje z największym wzrostem, Trójka awansowała na 11. miejsce