Radosław Kotarski na motocyklu reklamuje konto 360° w Banku Millennium (wideo)
Zaczęła się kolejna odsłona kampanii z udziałem youtubera Radosława Kotarskiego reklamującej konto 360° oferowane przez Bank Millennium. Akcję przygotowały firmy Change, Initiative Media Warszawa i Isobar Poland.

W nowym spocie Banku Millennium pokazywana jest akrobacja na motocyklu nazywana 360, czyli pełny obrót w powietrzu. Radosław Kotarski, od jesieni ub.r. ambasador reklamowy Millennium, podkreśla, że taki manewr mogą wykonywać tylko najlepsi zawodnicy, za to w promowanym banku konto 360° może otworzyć każdy.
Następnie Kotarski wylicza zalety tego rachunku, m.in. brak opłat za prowadzenie, kartę oraz wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą (o ile na rachunek wpłynie minimum 1000 zł miesięcznie i zostanie dokonana chociaż jedna płatność kartą do konta), dostęp do bankowości mobilnej, a także oferowane wraz z kontem ubezpieczenie assistance zapewniające w razie nagłej choroby lub domowej awarii pomoc lekarza i fachowców w zakresie różnego rodzaju domowych napraw przez okres do 12 miesięcy.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (kanały główne i tematyczne), internet, kina oraz outdoor.
Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Change, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media Warszawa, a działania w internecie realizuje agencja Isobar Poland.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Radosław Kotarski na motocyklu reklamuje konto 360° w Banku Millennium (wideo)