Radosław Kotarski opowiada o winie w reklamie konta w Banku Millennium (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa Banku Millennium z udziałem youtubera Radosława Kotarskiego. Akcję, w której promowane jest konto oszczędnościowe, przygotowały firmy Change, Initiative Media Warszawa i Isobar Poland.
W spocie Radosław Kotarski opowiada krótko o historii wina, które w dawnej Persji było towarem tak cennym, że czasami stosowano je jako walutę. Ma to podkreślać, że oszczędności, podobnie jak wino, potrzebują czasu, by nabrać większej wartości.
Kampania informuje, że w ramach nowej promocji Banku Millennium posiadacze Konta 360° wpłacający na konto oszczędnościowe nowe środki do 50 tys. zł otrzymają oprocentowanie 2,7 proc. w skali roku przez 3 miesiące (a 2,2 proc. dla kwot powyżej 50 tys. zł). Dla posiadaczy innych rachunków w tym banku promocyjne oprocentowanie wynosi odpowiednio 2,5 i 2 proc. Taka oferta będzie obowiązywać do 19 marca br.
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (w stacjach ogólnopolskich i wybranych kanałach tematycznych) oraz internecie.
Kreację kampanii przygotowała agencja Change, media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Media, a za działania w internecie odpowiada agencja Isobar Poland.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Radosław Kotarski opowiada o winie w reklamie konta w Banku Millennium (wideo)