Radosław Kotarski w termach reklamuje konto 360° Banku Millenium
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej Banku Millenium z udziałem twórcy internetowego i popularyzatora nauki, Radosława Kotarskiego. Akcję przygotowały Change Serviceplan, Neverest, Initiative Media Warszawa i Carat Poland.
Kotarski w spocie przechadza się po kompleksie basenów termalnych i opowiada widzom ciekawostki dotyczące pozytywnych właściwości kąpieli w gorących, bogatych w minerały wodach.
Spot prezentuje korzyści konta 360° w Banku Millennium. Dzięki rachunkowi można np. korzystać z pomocy medycznej i technicznej w ramach pakietu assistance. Wystarczą łączne miesięczne wpływy w wysokości 1000 zł oraz jedna płatność kartą lub Blikiem w miesiącu, aby nie płacić za konto, kartę i wypłaty ze wszystkich bankomatów.
Bezwarunkowo bezpłatne są przelewy krajowe w złotych realizowane przez serwis internetowy i aplikację mobilną, zlecenia stałe, polecenia zapłaty oraz przelewy na numer telefonu komórkowego.
Nową reklamę telewizyjną będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Kampania reklamowa będzie prowadzona również w internecie.
Kreację spotu przygotowała agencja Change Serviceplan, a za jego produkcję odpowiada Corner Shop. Media zakupił dom mediowy Initiative Media, działaniami w internecie zajmuje się agencja Carat Poland.
W poprzedniej kampanii banku Millenium promowano pożyczkę gotówkową.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Radosław Kotarski w termach reklamuje konto 360° Banku Millenium