Rafał Grzanecki dyrektorem marketingu Renault Group
Rafał Grzanecki objął stanowisko dyrektora marketingu na region wschód w Renault Group - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Ostatnio, przez ponad 20 lat związany był zawodowo z koncernem Fiata (obecnie Stellantis).
W Renault Group Rafał Grzanecki odpowiada - jako dyrektor marketingu - za marki Renault i Alpine.
Ostatnio, przez ponad 23 lata pracował w FCA Fiat Chrysler Automobiles (od 2 lat - Stellantis Polska). W styczniu tego roku objął tam stanowisko dyrektora marek premium i marki Alfa Romeo.
Przedtem, przez ponad 2 lata pełnił funkcję brand director Alfa Romeo w Polsce. Równocześnie był rzecznikiem prasowym firmy.
Wcześniej był country managerem marek Jeep i Alfa Romeo na rynku polskim. W latach 2017-2020 zajmował stanowisko dyrektora marketingu odpowiedzialnego za marki Fiat, Jeep, Abarth, Alfa Romeo. Przedtem, przez 2 lata był country managerem marek Fiat i Abarth.
W latach 2009 - 2017 pełnił funkcję PR&communications managera, z kolei w latach 2000-2008 pełnił funkcję brand promotion managera odpowiedzialnego za obszar CRM, digital i eventów.
Przed dołączeniem do Stellantis przez 4 lata pracował w PLL LOT, jako specjalista ds. markeitngu i CRM.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Rafał Grzanecki dyrektorem marketingu Renault Group
Miało być: to kawał historii Fiata i Alfy. Dobry duch forów właścicieli Fiatów i Alfy Romeo.