Raiffeisen Polbank reklamuje MasterCard Rewards klientom bankowości prywatnej
Bank Raiffeisen Polbank w nowej kampanii skierowanej do klientów bankowości prywatnej Friedrich Wilhelm Raiffeisen prezentuje zalety programu MasterCard Rewards. Za realizajcę akcji odpowiada agencja Comfitura.

Kampania podkreśla, że program MasterCard Rewards oferuje korzyści związane z podróżowaniem: bilety ponad 300 linii lotniczych, rezerwacje hoteli, wynajem samochodów i atrakcyjne nagrody rzeczowe. Reklamy zachęcają do używania kart MasterCard i korzystania ze wszystkich tych opcji.
Akcja jest skierowana do klientów Friedrich Wilhelm Raiffeisen, bankowości prywatnej Raiffeisen Polbanku. Obejmuje mailingi oraz materiały w oddziałach banku.
Za internetową część kampanii odpowiada agencja Comfitura (należąca do Focus Media Group).
W ostatniej dużej kampanii ATL-owej, prowadzonej wiosną br., Raiffeisen Polbank reklamował nowe rachunki w swojej ofercie: Wymarzone Konto Osobiste i Wymarzone Konto dla Biznesu.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Raiffeisen Polbank reklamuje MasterCard Rewards klientom bankowości prywatnej