Rekordowy rok Brand24. Przychody w górę o jedną czwartą
Według szacunkowych danych podanych przez zarząd spółki Brand24, zajmującej się monitoringiem sieci, jej całkowite przychody w 2023 roku wyniosły 27,7 mln zł (+25 proc.). Pozwoliło to na wygenerowanie 5 mln zł zysku operacyjnego i 8,2 mln zł EBITDA. O 39-proc. wrosły przychody dolarowe Brand24, które odpowiadają za 80 proc. całego biznesu.

Brand24 – globalny dostawca narzędzi i usług do monitorowania mediów – podał wybrane szacunkowe wyniki finansowe za miniony rok. Spółka w 2023 roku zwiększyła przychody o jedną czwartą do 27,7 mln zł, jednocześnie znacznie poprawiając rentowność.
Dzięki temu jej zysk operacyjny wzrósł o 60 proc. z 3,4 do 5 mln zł, a wskaźnik EBITDA o 46 proc. z 5,9 mln zł do 8,2 mln zł. Przychody w dolarze zwiększyły się o 39 proc. rok do roku, a trzeba pamiętać, że spółka skupia się głównie na rynku zagranicznym.
Wyniki Brand24
- Ubiegły rok pozwolił nam przekuć rewolucję AI w doskonałe wyniki. Wieloletnie inwestycje we własne rozwiązania AI przynoszą efekty. Nowe funkcje pozwoliły nam na zmianę miksu klientów na korzyść średnich i dużych przedsiębiorstw, bardziej świadomych i wymagających klientów zagranicznych, którzy są w stanie zapłacić więcej - wyjaśnia Michał Sadowski, prezes Brand24.
Zobacz: Brand24 z 37 proc. wzrostem przychodów. Z jednego klienta ma średnio 148 dolarów
Prezes spółki w komunikacie podkreślił, że Brand24 notuje za ubiegły rok lepsze wyniki w każdym dziale. - Od produktu, poprzez obsługę klienta, po dział Insights24. Efekty, które prezentujemy to ciężka praca dziesiątek fantastycznych osób, które rozwijają B24 i I24 - dodaje Michał Sadowski.
Firma pracuje nad cennikiem i planami abonamentowymi.
- Zakładamy między innymi, że w najbliższym czasie przeważająca część analiz i wniosków będzie dostarczana przez sztuczną inteligencję. Przy bardziej wymagających projektach, realizowanych przez nasz dział analityczny Insights24, nasi ludzie już korzystają ze wsparcia narzędzi AI, a będą z pewnością robić to w coraz większym zakresie – zapowiada Michał Sadowski.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 


Dołącz do dyskusji: Rekordowy rok Brand24. Przychody w górę o jedną czwartą
To że nie przeszedłeś rekrutacji u Sadka, nie zmusza cię do sączenia jadu.