Rekordowy wynik RMF FM i Trójki, ostro w dół Radio ZET
RMF FM niezmiennie pozostaje liderem rynku radiowego w Polsce - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. Początek 2009 roku był również udany dla radiowej "Trójki", na przeciwnym biegunie Radio Zet i Jedynka.
RMF FM było najczęściej wybieraną stacją przez mieszkańców naszego kraju w okresie listopad 2008 - styczeń 2009 - pokazuje najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company. W porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku RMF FM zyskało 1,4 punktu proc. (23,9%). Na drugim miejscu znalazło się Radio Zet, które straciło aż 2,1 punktu proc. (17,2%).
Czwarte miejsce przypadło dla Trójki Polskiego Radia, która w ciągu roku zwiększyła swój udział w rynku radiowym o 1,2 punktu proc. (6,9 proc.).
Słuchalność stacji radiowych ogół badanych, wiek 15-75 |
|||
Udział w rynku | Listopad-styczeń 2007 | Listopad-styczeń 2008 | Listopad-styczeń 2009 |
Stacje ogólnopolskie | |||
RMF FM | 22,60% | 22,50% | 23,90% |
Radio ZET | 19,40% | 19,30% | 17,20% |
Jedynka | 13,50% | 13,10% | 12,90% |
Trójka | 5,90% | 5,70% | 6,90% |
Radio Maryja | 2,00% | 2,30% | 1,90% |
Dwójka | 0,70% | 0,60% | 0,60% |
Polskie Radio Euro / do 2008-10 Bis Polskie Radio | 0,40% | 0,40% | 0,20% |
Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, ogół badanych |
Z tych samych danych wynika, że RMF FM przekroczyło granicę 9
mln słuchaczy w ciągu dnia.
Zasięg dzienny | listopad 2007 : styczeń 2008 | listopad 2008 : styczeń 2009 |
RMF FM | 8526000 | 9070000 |
Radio ZET | 7425000 | 7028000 |
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia | 4608000 | 4533000 |
Trójka - Program 3 Polsk iego Radia | 2153000 | 2405000 |
Radio Maryja | 985000 | 940000 |
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia | 364000 | 365000 |
Polskie Radio Euro / do 2008-10 Bis Polskie Radio | 174000 | 102000 |
Wyniki słuchalności
Dołącz do dyskusji: Rekordowy wynik RMF FM i Trójki, ostro w dół Radio ZET