SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rekordowy wynik RMF FM i Trójki, ostro w dół Radio ZET

RMF FM niezmiennie pozostaje liderem rynku radiowego w Polsce - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. Początek 2009 roku był również udany dla radiowej "Trójki", na przeciwnym biegunie Radio Zet i Jedynka.

RMF FM było najczęściej wybieraną stacją przez mieszkańców naszego kraju w okresie listopad 2008 - styczeń 2009 - pokazuje najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company. W porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku RMF FM zyskało 1,4 punktu proc. (23,9%). Na drugim miejscu znalazło się Radio Zet, które straciło aż 2,1 punktu proc. (17,2%).

Czwarte miejsce przypadło dla Trójki Polskiego Radia, która w ciągu roku zwiększyła swój udział w rynku radiowym o 1,2 punktu proc. (6,9 proc.).

Słuchalność stacji radiowych
ogół badanych, wiek 15-75
Udział w rynku Listopad-styczeń 2007 Listopad-styczeń 2008 Listopad-styczeń 2009
Stacje ogólnopolskie
RMF FM 22,60% 22,50% 23,90%
Radio ZET 19,40% 19,30% 17,20%
Jedynka 13,50% 13,10% 12,90%
Trójka 5,90% 5,70% 6,90%
Radio Maryja 2,00% 2,30% 1,90%
Dwójka 0,70% 0,60% 0,60%
Polskie Radio Euro / do 2008-10 Bis Polskie Radio 0,40% 0,40% 0,20%

Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, ogół badanych


Z tych samych danych wynika, że RMF FM przekroczyło granicę 9 mln słuchaczy w ciągu dnia.

Zasięg dzienny listopad 2007 : styczeń 2008 listopad 2008 : styczeń 2009
RMF FM 8526000 9070000
Radio ZET 7425000 7028000
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia 4608000 4533000
Trójka - Program 3 Polsk iego Radia 2153000 2405000
Radio Maryja 985000 940000
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia 364000 365000
Polskie Radio Euro / do 2008-10 Bis Polskie Radio 174000 102000

Dołącz do dyskusji: Rekordowy wynik RMF FM i Trójki, ostro w dół Radio ZET

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl