Relacje z podróży do Peru Sylwestra Wardęgi promują Virgin Mobile (wideo)
Sylwester Wardęga, jeden z najpopularniejszych youtuberów uruchomił reportażowy format na swoim kanale na YouTube. To główny element działań promocyjnych wirtualnego operatora Virgin Mobile.
Wardęga we współpracy z Virgin Mobile wyjechał do Peru i podjął się wyzwania, aby rozpieścić swoich widzów. Powstały z podróży materiał ma się wpisywać w długofalową strategię Virgin Mobile, nawiązującą do hasła „Daj się rozpieścić”. Relacja z podróży do Peru otwiera nowy, reportażowy format na kanale Sylwestra Wardęgi.
Sylwester Wardęga spędził w Peru 20 dni, a podróż relacjonuje na swoim kanale YouTube. W pierwszym, 14-minutowym filmie pokazano m.in. przepowiednię szamana wróżącego z liści koki, słynną pustynię Nazca, targ w Pisac czy leczniczą ceremonię kambo z użyciem jadu amazońskiej żaby olbrzymiej. W kolejnym odcinku mowa będzie o „napoju bogów”, czyli tajemniczej ayahuasce.
Zgodnie z zapowiedzią, Sylwester Wardęga planuje kolejne podróże do krajów, z których pochodzą jego subskrybenci. Fani mogą liczyć na oryginalne prezenty z podróży, które youtuber będzie przekazywał autorom najciekawszych komentarzy.
Jak podaje Virgin Mobile, film „Zamieszkałem w Peru” w ciągu trzech dni od publikacji osiągnął ponad 449 tys. wyświetleń i ponad 37 tys. polubień.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Relacje z podróży do Peru Sylwestra Wardęgi promują Virgin Mobile (wideo)