„reZigiusz” i Aleksandra Mirosław reklamują bukmachera STS
Bukmacher STS wystartował z kolejną odsłoną kampanii „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać”. Nowymi ambasadorami zostali Remigiusz „reZigiusz” Wierzgoń oraz Aleksandra Mirosław.
STS od 2019 roku prowadzi działania marketingowe w ramach platformy „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać”. Komunikuje ona, że każdy kibic jest gotowy odkryć swój potencjał i wykorzystać wiedzę oraz pasję do sportu, aby poprawnie obstawić wynik i wygrać. W najnowszej odsłonie kampanii marka zmienia narrację.
Zobacz: STS sponsorem Górnika Łęczna
Influencerzy w kampanii STS
Do nowej odsłony akcji zostało zaproszonych kilku bohaterów. W pierwszej kolejności STS przedstawi historie Remigiusza „reZigiusza” Wierzgonia – jednego z najpopularniejszych polskich youtuberów – oraz Aleksandry Mirosław – mistrzyni świata i Europy we wspinaczce na czas, a także rekordzistki świata w tej konkurencji. Z opowieściami ambasadorów w formie spotów można zapoznać się na przygotowanym na potrzeby kampanii landing page’u. Ich sylwetki zostaną także wykorzystane w działaniach display.
- W najnowszej kampanii postawiliśmy na spoty o charakterze testymonialowym, dzięki którym przedstawiamy odbiorcom świadectwa bohaterów. Każdy z nich zabiera nas do swojego świata i dzieli się drogą do sukcesu, która zaczęła się od tego, że byli gotowi. Te opowieści stanowią namacalny dowód, że gotowość może przybrać różne stany, ale cel zawsze jest ten sam: wygrana. To z kolei pomaga przełamywać bariery związane z obstawianiem zakładów - mówi Paweł Rabantek, chief marketing officer Grupy STS.
Zobacz: STS i Fortuna najbardziej rozpoznawalnymi bukmacherami
Komunikacja obejmuje działania w digitalu i mediach społecznościowych. Za kreację kampanii odpowiada agencja Przestrzeń, natomiast spoty zostały zrealizowane przez Szut Szut Studio, a ich reżyserami są Natalia Jakubowska i Łukasz Gronowski.
Muzykę do wszystkich spotów kampanii skomponował Janusz Walczuk, który jako ambasador marki pojawi się w kolejnej części kampanii. Jego historię o gotowości będzie można poznać 13 kwietnia.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „reZigiusz” i Aleksandra Mirosław reklamują bukmachera STS