Robert Korzeniowski reklamuje największą promocję Powerade
Rusza promocja napoju izotonicznego Powerade (Coca-Cola Poland Services) największa w historii tej marki na polskim rynku. Akcję wspiera kampania reklamowa z udziałem Roberta Korzeniowskiego.

W ramach rozpoczętej właśnie promocji za zakup dwóch butelek napoju Powerade Ion4 lub Powerade Zero można otrzymać bidon z własnym nazwiskiem oraz wybranym sportowym motto. Wystarczy kody z opakowań wpisać w formularzu na stronie powerade.pl, a bidon zostanie wysłany pocztą. W akcji, zaplanowanej do końca października, do rozdania jest 5,5 mln bidonów.
Jednocześnie do sprzedaży po kilku latach nieobecności wraca wersja Powerade Cherry. - Chcieliśmy wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych konsumentów. Jak pokazują badania, smak ten jest jednym z bardziej lubianych i pożądanych - podkreśla Rafał Jakubowiak, kierownik marki Powerade w Coca-Cola Poland Services.
Promocję z bidonami będzie wspierać kampania reklamowa pod hasłem „Możesz więcej niż myślisz”, której twarzą jest Robert Korzeniowski. Reklamy będą emitowane w telewizji i internecie oraz eksponowane w punktach sprzedaży.

Za zakup mediów odpowiadat dom mediowy Starcom, działania w internecie realizuje agencja K2 Internet, a wsparciem w zakresie PR zajmuje się agencja Havas Sports & Entertainment.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Robert Korzeniowski reklamuje największą promocję Powerade