Robert Lewandowski podpisał globalną umowę marketingową z Lagardère Sports
Agencja marketingu sportowego Lagardère Sports podpisała umowę z Robertem Lewandowskim, w ramach której będzie odpowiadać za komercyjne wykorzystywanie wizerunku piłkarza poza Polską. Lewandowski w kilku krajach reklamuje już m.in. Huawei i head&shoulders.
Tomasz Zawiślak, bliski współpracownik Roberta Lewandowskiego, tłumaczy, że umowa z Lagardère Sports ma pomóc w jak najlepszym wykorzystaniu wizerunku zawodnika poza Polską. - Uważamy, że to gwarantuje nam Lagardère Sports. Robert, będąc na światowym topie, potrzebuje najlepszych specjalistów w danej dziedzinie - mówi Zawiślak.
- Sukcesy Roberta na boisku zrobiły z niego gwiazdę światowego formatu. Jako dojrzały i świadomy zawodnik pragnie się rozwijać zarówno sportowo, jak i poza sportem. Cieszymy się niezmiernie, że Robert Lewandowski dołączył do portfela naszych klientów i wspólnie będziemy podbijać globalne rynki - komentuje Philipp Hasenbein, dyrektor zarządzający w Lagardère Sports.
Agencja będzie zajmowała się dla Roberta Lewandowskiego przede wszystkim pozyskiwaniem i realizacją kontraktów reklamowych na rynkach zagranicznych.
Lagardère Sports współpracuje z ok. 250 sportowcami, ponad 100 klubami piłkarskimi oraz dwiema federacjami (m.in. Polskim Związkiem Piłki Nożnej). W połowie ub.r. agencja przedłużyła z PZPN umowę, w ramach której zajmuje się pośrednictwem przy sprzedaży praw marketingowych dotyczących reprezentacji Polski (głównej i drużyny do lat 21) oraz Pucharu Polski.
W naszym kraju koncern Lagardère był też obecny od początku lat 90. jako właściciel Eurozetu (do którego należą Radio ZET, Antyradio, Meloradio i Chillizet). Miesiąc temu sprzedał swoje aktywa radiowe w Polsce, Czechach, Rumunii i na Słowacji za 73 mln euro firmie Czech Media Invest.
Lewandowski reklamuje już za granicą Huawei i head&shoulders
Robert Lewandowski podpisał już kilka indywidualnych umów reklamowych obejmujących część krajów europejskich. Od dwóch lat promuje szampon head&shoulders (produkowany przez Procter & Gamble) w Europie Środkowo-Wschodniej, obecnie trwa kampania wersji Men Ultra z węglem. Natomiast jesienią 2015 roku został ambasadorem Huawei w Europie Środkowo-Wschodniej i Skandynawii, od dwóch miesięcy wspólnie z aktorką Gal Gadot promuje smartfon Huawei P20 Pro.
Lewandowski występuje też w międzynarodowych kampaniach Nike i sponsorów Bayernu Monachium (niedawno ruszyła akcja reklamowa opon Goodyear). Z kolei na początku br. został globalnym ambasadorem reklamowym polskiej marki Oshee (obejmującej m.in. napoje izotoniczne i funkcjonalne oraz produkty witaminowe). Przedtem przez osiem lat współpracował z Coca-Colą.
Profil facebookowy Roberta Lewandowskiego ma 9,2 mln użytkowników, instagramowy - 12,9 mln, a twitterowy - 1,1 mln.
W Polsce jesienią ub.r. należąca do Roberta Lewandowskiego agencja Stor9_ wspólnie z holdingiem marketingowym Group One uruchomiła dom mediowy RL Media. Stor9_, działająca od połowy ub.r., zajmuje się przede wszystkim strategią komunikacji Anny i Roberta Lewandowskich w naszym kraju.
Niedawno Robert Lewandowski zmienił swojego menedżera piłkarskiego - zakończył wieloletnią współpracę z Cezarym Kucharskim, a zaczął z Pinim Zahavim. Od wielu miesięcy trwają spekulacje, czy latem zawodnik przejdzie z Bayernu Monachium do Realu Madryt.
Lewandowski zapowiadał już, że po zakończeniu kariery piłkarskie w Europie zamierza jeszcze pograć w amerykańskiej lidze MSL.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Robert Lewandowski podpisał globalną umowę marketingową z Lagardère Sports