Robert Lewandowski ma nowy globalny kontrakt. Będzie reklamował platformę inwestycyjną
Piłkarz Robert Lewandowski został globalnym ambasadorem reklamowym internetowej platformy inwestycyjnej OANDA.
- OANDA stawia na inteligentne inwestowanie, oferując klientom intuicyjną platformę do handlu na rynkach finansowych, zaawansowane narzędzia analityczne i wysoką skuteczność realizacji zleceń – wszystko, czego potrzebują, by odpowiednio zarządzać swoimi transakcjami. Chcieliśmy mianować ambasadorem marki osobę, która odzwierciedlałaby ducha naszej firmy - mistrza w swojej dziedzinie, znanego ze swojego profesjonalizmu i rozpoznawalnego na całym świecie. Robert idealnie wpisuje się w naszą wizję - podkreśla w komunikacie Darren Moffett, chief marketing officer w OANDA.
- Robert Lewandowski to profesjonalista najwyższej klasy. Jego styl gry - strategiczny, precyzyjny i budzący zaufanie - idealnie odzwierciedla ideę „inteligentnego inwestowania”, która stanowi obietnicę marki OANDA - podkreśla.
W ramach współpracy Robert Lewandowski użyczy swojego wizerunku i głosu do globalnych kampanii OANDA. Mają one podkreślać, że platforma zapewnia narzędzia umożliwiające traderom podejmowanie inteligentniejszych decyzji inwestycyjnych
- Robert Lewandowski jest w Polsce uznawany za prawdziwą ikonę sportu. Będąc w swojej dziedzinie światowej klasy liderem, idealnie pasuje do wizji i założeń strategicznych, które chcemy osiągnąć. Jesteśmy niezmiernie dumni, że możemy powitać Roberta jako ambasadora marki w kluczowym momencie naszego rozwoju, związanego z ekspansją firmy na rynkach europejskich i integracją polskiego domu maklerskiego OANDA TMS Brokers w globalne struktury grupy OANDA - komentuje Marcin Niewiadomski, dyrektor OANDA na Europę.
Z ogromną przyjemnością ogłaszamy pierwszego ambasadora w historii naszej marki, @lewy_official 🤝
Dowiedz się więcej ➡️ https://t.co/wdKl4zjALY#SmarterTrading #RL9 pic.twitter.com/Y8NZQyqEvp— OANDA TMS Brokers (@tmsbrokers) September 14, 2023
Robert Lewandowski od 2015 roku był międzynarodowym ambasadorem marketingowym chińskiego koncernu telekomunikacyjnego Huawei. Współpracę zakończył w marcu ub.r., kiedy zaraz po rozpoczęciu rosyjskiej agresji na Ukrainę pojawiły się informacje, że Huawei wspiera technologicznie Rosję (firma temu zaprzeczała).
Ponadto Lewandowski przez kilka lat reklamował w wielu krajach europejskich marki kosmetyków do włosów head&shoulders (w niektórych kampaniach razem ze swoją żoną Anną) i maszynek do golenia Gillette (obie należą do koncernu Procter&Gamble).
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Robert Lewandowski ma nowy globalny kontrakt. Będzie reklamował platformę inwestycyjną
"Kontrakty na różnicę są złożonymi instrumentami i wiążą się z dużym ryzykiem szybkiej utraty środków pieniężnych z powodu dźwigni finansowej. 71% rachunków inwestorów detalicznych odnotowuje straty w wyniku handlu kontraktami na różnicę u niniejszego dostawcy."