Iberion stawia na formaty rolnicze. "Nisza na rynku"
Na kanale serwisu internetowego RolnikInfo (Iberion) na Youtube pojawiły się dwa nowe formaty: “RolnikInfo News” oraz “Pole widzenia”. - Tematyka rolnicza to nisza na rynku wydawniczym online - przekonuje wydawca.

Kilka dni temu na platformie YouTube wystartował nowy format “RolnikInfo News”. Dariusz Dziduch, redaktor prowadzący, co tydzień prezentuje w nim kluczowe informacje dla osób zawodowo związanych z rolnictwem – od zmian prawnych po trendy rynkowe.
W najbliższych dniach rusza także „Pole widzenia” - cykl rozmów z ekspertami, menadżerami i przedstawicielami branży agro, koncentrujący się na wyzwaniach i przyszłości sektora rolniczego. Kanał youtubowy RolnikInfo ma obecnie ponad 109 tys. subskrypcji.
Rolnicza propozycja Iberionu
- Po sukcesie rebrandingu BiznesInfo w tym roku stawiamy na kolejny brand w obszarze Biznesu - RolnikInfo. Dokonaliśmy wielu analiz, zrealizowaliśmy dedykowane badania, które jednoznacznie wskazały nam niszę na rynku wydawniczym online jaką jest tematyka rolnicza. Jako jedyni na rynku, zamierzamy zbudować brand oparty nie tylko o ofertę portalową, ale przede wszystkim o własną ramówkę video z dotarciem do użytkownika w mediach społecznościowych - przekazał mediom Michał Chabas, członek zarządu grupy Iberion, odpowiedzialny za produkty biznesowe.
Czytaj także: Goniec rusza z nowym programem dla kobiet
Iberion to wydawca m.in. serwisów Goniec i Świat Gwiazd.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Iberion stawia na formaty rolnicze. "Nisza na rynku"