Rosie Huntington-Whiteley i Ryan Reynolds w kampanii Marks & Spencer
1 maja na outdoorze, indoorze, internecie i prasie handlowej wystartuje kampania reklamowa sieci sklepów Marks & Spencer dla kolekcji Autograph. Za przygotowanie akcji, której twarzami są topmodelka Rosie Huntington-Whiteley i aktor Ryan Reynold, odpowiadają firmy Jennings i Star Media.
Zdjęcia do kampanii powstały w Bostonie. Ich tłem są wnętrza i otoczenie dwóch luksusowych hoteli Ames i W Hotel. Autorem zdjęć jest fotograf gwiazd i planów filmowych Greg Williams.
Kampania potrwa od 1 do 31 maja br. i obejmie przede wszystkim outdoor (głównie billboardy i backlighty na terenie Warszawy) oraz internet (wybrane portale adresowane do kobiet, Facebook, mikrostrona autograph.marks-and-spencer.pl, newsletter M&S). Poza tym pojawią się nośniki reklamowe w warszawskich centrach handlowych (Złote Tarasy, Domy Towarowe Wars Sawa i Junior, Galeria Mokotów, Blue City) oraz reklamy w wydawanych przez nie magazynach.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Jennings. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Star Media.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Rosie Huntington-Whiteley i Ryan Reynolds w kampanii Marks & Spencer