Roztańczona trasa Virtual Dancer
Już 10 października rozpocznie się trasa Virtual Dancer 2022 powered by Jogobella, której przystanki zaplanowane są w centrach handlowych Warszawy, Wrocławia, Torunia, Bydgoszczy i Szczecina. Całe wydarzenie opierać będzie się na dobrej zabawie i rywalizacji w grze Just Dance. Partnerem tytularnym jest marka Jogobella.
Głównym celem trasy Virtual Dancer jest zapewnienie zarówno młodszym odbiorcom, jak i całym rodzinom przestrzeni do wspólnego aktywnego spędzenia czasu w ramach rywalizacji w grze Just Dance - ta możliwa jest zarówno online jak i offline.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Just Dance to seria gier rytmicznych, która swoją historią sięga 2009 roku. W trakcie ostatnich kilkunastu lat zyskała grono ulubieńców i jest jedną z najpopularniejszych produkcji opartych na ruchu, w tym przypadku na układach tanecznych. Gra Ubisoftu jest świetną rozrywką dla każdej grupy wiekowej, a jej ogromną zaletą jest szeroka dostępność na wszystkich platformach, zarówno na komputerach osobistych, konsolach, a nawet urządzeniach mobilnych. W najnowszą odsłonę Just Dance 2022 zagrało blisko 140.000.000 osób! Jest też świetnym sposobem na spędzanie czasu całymi rodzinami lub z przyjaciółmi.
Roztańczona trasa Virtual Dancer 2022 powered by Jogobella rozpocznie się już 10 października w warszawskim centrum handlowym Atrium Reduta, i potrwa do 15 października, który jest dniem finałowym tygodnia. Kolejne przystanki zaplanowane są według następującego harmonogramu:
- 10-15 października - Warszawa, Atrium Reduta
- 24-29 października - Wrocław, Galeria Dominikańska
- 7-12 listopada - Toruń, Atrium Copernicus
- 14-19 listopada - Bydgoszcz, Focus
- 21-26 listopada - Szczecin, Atrium Molo
- 5-10 grudnia - Warszawa, Atrium Targówek

Każdy przystanek to kilkudniowe wydarzenie w centrach handlowych. W każdej z destynacji na odwiedzających strefy Virtual Dancer gości będą czekały liczne atrakcje, wśród których wymienić można liczne challenge i konkursy, w których wygrać będzie można cenne nagrody pieniężne i rzeczowe oraz spotkania z twórcami znanymi z platformy TikTok w strefie meet & greet oraz podczas sesji Q&A - Julia Śmigielska, Dominik Rupiński, Kamciu, Wanesa Stefaniak, Ksenia Wojciechowska i wielu wielu innych. Więcej szczegółowych informacji odnośnie każdego z przystanków będzie można znaleźć na kanałach SM dedykowanych wydarzeniu:
FB: https://www.facebook.com/profile.php?id=100085879823854
IG: https://www.instagram.com/virtualdancer/
TikTok: https://www.tiktok.com/@virtualdancer2022
Partnerem tytularnym wydarzenia jest marka Jogobella, która w ramach partnerstwa stworzyła również, we współpracy z twórcami specjalny filtr na TikTok.
- Poprzez zaangażowanie w trasę Virtual Dancer Jogobella chce rozbudzać radość i zachęcać do aktywnej zabawy. Przewodnie hasło marki „Dobre zawsze się udziela” idealnie wpasowuje się w zamysł wydarzenia. Na potrzeby akcji do aplikacji TikTok stworzyliśmy filtr z nową aranżacją ikonicznej piosenki znanej z reklam Jogobella, która, mamy nadzieję, zachęci użytkowników do tańca i dobrej zabawy - tłumaczy Ewa Bałys, Product Manager marki Jogobella.
- Cieszymy się, że udaje się nam realizować wizję, którą wyznaczyliśmy sobie na początku tego roku i dzięki VIrtual Dancer powered by Jogobella nadać tej jesieni trochę więcej endorfin w ramach gry JustDance. Mamy nadzieję, że pojawicie się licznie w ramach spotkań z TikTokerami w 6 lokalizacjach na terenie Polski, a przyszły rok pozwoli na organizację projektu, aż trzykrotnie! - Karolina Diakowska, Managing Director GAM3RS_X.
Partnerem strategicznym Virtual Dancer 2022 Powered by Jogobella jest Ubisoft, producent gry Just Dance, a partnerami medialnymi wydarzenia zostali Radio ESKA, serwis parentingowy Familie.pl oraz CD-Action wraz z CD-Action Family. Organizatorem całej trasy Virtual Dancer jest agencja GAM3RS_X, która specjalizuje się w projektowaniu i realizacji formatów łączących marki z gamingiem. W portfolio agencji znajdują się między innymi takie realizacje jak Festiwal Gier Komputerowych Meet at Rift w Łodzi, Game Garage Playoffs dla marki CCC oraz wiele realizacji w obszarze esportu - polskojęzyczne transmisje najważniejszych turniejów rangi Major czy BLAST.
Artykuł powstał we współpracy z WE!RE Fantasy.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku