BBDO Warszawa autorem reklam Jogobelli na Bałkanach i Węgrzech
W styczniu i lutym ruszają kampanie reklamowe marki Jogobella (producentem jest Zott) skierowane na rynki Węgier, Chorwacji, Bośni i Hercegowiny, Słowenii, Macedonii, Albanii i Kosowa. Przygotowała je agencja reklamowa BBDO Warszawa.
Agencja stworzyła koncept „The book of joy” promujący jogurty bez dodatku cukru. Kampania promuje czerpanie prawdziwej radości i szczęścia z życia, pokazując, sytuacje, w których robimy to co lubimy, z osobami, które kochamy.
BBDO Warszawa przygotowała także adaptacje spotu na rynki docelowe: Chorwacja, Bośnia i Hercegowina, Słowenia, Macedonia, Albania, Kosowo.
Kampanie reklamowe
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: BBDO Warszawa autorem reklam Jogobelli na Bałkanach i Węgrzech