Rusza drugi etap kampanii „Fachowcy 45 plus” (wideo)
Rozpoczął się drugi etap kampanii społecznej „Fachowcy 45 plus”. Akcję przygotowały agencja reklamowa Kolman Advertising i dom mediowy MediaOn.
W prowadzonym od początku września drugim etapie kampanii „Fachowcy 45 plus” wykorzystywane są te same kreacje, co w jej pierwszej odsłonie, z wiosny br. (więcej na ten temat). Akcja porównuje osoby powyżej 45. roku życia do polskich gwiazd filmu, muzyki i telewizji. W ten sposób kampania podkreśla, że tacy pracownicy są bardzo cenni dla firm, dlatego warto ich zatrudniać.
Akcja – zaplanowana na miesiąc – jest prowadzona w województwie łódzkim, obejmując telewizję, prasę, internet i BTL. Kampanię – na zlecenie Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi – przygotowały agencja reklamowa Kolman Advertising (kreacja) oraz dom mediowy Media On (planowanie i zakup mediów).

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Rusza drugi etap kampanii „Fachowcy 45 plus” (wideo)