Ruszyła kampania „Żylaki? Przeciwdziałaj!”
Rozpoczęła się ogólnopolska kampania społeczno-edukacyjna „Żylaki? Przeciwdziałaj!”. Akcję, obejmującą bezpłatne badania USG Doppler i działania w mediach, organizuje firma Pani Teresa Medica.

Kampania „Żylaki? Przeciwdziałaj!” ma na celu zwiększenie świadomości Polaków na temat chorób żył, sposobów ich leczenia i profilaktyki. Akcja skierowana jest przede wszystkim do osób między 30. a 55. rokiem życia. Do końca kwietnia będą one mogły skorzystać z bezpłatnych badań USG Doppler kończyn dolnych, realizowanych w Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach i Warszawie.
Akcja obejmuje też serwis zylakiprzeciwdzialaj.pl, w którym znajdują się informacje m.in. o objawach chorobowych oraz sposobach diagnozowania, leczenia i zapobiegania powstawania żylaków. Strona umożliwia przesłanie zapytania do lekarza specjalisty, który w ciągu 48h na nie odpowie.
Ponadto w ramach kampanii prowadzone są działania reklamowe w telewizji (TVP Poznań, TVP Wrocław, TVP Warszawa, TVP Katowice), radiu (Radio Merkury, Radio Wrocław, Radio Katowice), prasie (ogólnopolskie i lokalne wydania „Gazety Wyborczej”) oraz internecie (komunikacja na Facebooku i Twitterze). Działania potrwają do końca maja.

Organizatorem kampanii jest firma Pani Teresa Medica. Za koncepcję i realizację bezpłatnych badań odpowiada agencja Afekt, która zaprojektowała i wyprodukowała też materiały POS, natomiast za strategię działań, aktywności public relations (w tym w social media) odpowiada agencja IdPR.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 

Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania „Żylaki? Przeciwdziałaj!”